Åbent køb i 30 dage
Hurtige leveringer
Personlig service
Vælg land
  • Sverige
  • Suomi
  • Norge
  • DE

Viser priser inkl. moms

|

Vælg brugernavn til venstre
Hylte Hunting & Outdoor

Jagt

Skydning

Fiskeri

Tøj og sko

Friluftsliv

Have

Skov

Hjem & Husholdning

Byg & Værktøj

Dyr & Landbrug

Tilbud

Artikler & Vejledninger

Hylte

/

Forsendelse og levering

Forsendelse og levering

Forsendelse

Gratis fragt ved ordrer over 1.600 DKK.
Enhedsfragt 65 DKK ved ordrer under 1.600 DKK.

BEMÆRK! Der kan tilføjes ekstra forsendelsesomkostninger til visse produkter, disse er tydeligt angivet ved kassen.

Vi leverer til adresser på fastlandet indenfor Sverige, Finland, Danmark og Norge, du skal vælge det ønskede land i landevælgeren på hjemmesiden inden du gennemfører købet. Vi bruger PostNord som hovedforhandler, en anden fragtmand kan benyttes, hvis varen sendes direkte fra producentens lager – dette vises ved kassen.

Leveringstid

Lagervarer afsendes normalt indenfor 1-3 helligdage. Ordrevarer er dem, der er angivet med ”sendes inden for x-x dage” på den respektive produktside, dette er en estimeret tid, inden for hvilken leverandøren kan sende produktet. Vi fraskriver os ethvert ansvar for balancefejl og perioder, hvor belastningen på vores lager kan være højere end normalt.

Transporten tager normalt 1-3 hverdage for pakker til pakkeshops og yderligere 1-3 hverdage for produkter, der leveres med hjemlevering fra den dag, de modtager deres første scanning i terminalen.

Når varerne er afsendt modtager du en leveringsmail med indholdet af forsendelsen og forsendelsesnummer hvis det er tilgængeligt, her vil du også se hvor mange pakker forsendelsen sendes i. Du vil ikke kunne se information om forsendelsen før den er ankommet til den første terminal, som normalt tager 1 -3 hverdage.

Det er vigtigt, at hvis du først kan modtage varerne før eller efter en bestemt dato, oplyser du dette ved kassen for at undgå eventuel lagerleje hos fragtmanden. Vi kan dog aldrig garantere en bestemt leveringsdato.

Dellevering

Hvis din ordre er opdelt i flere separate leverancer på grund af, at den er sendt fra forskellige lagre, modtager du én e-mail per forsendelse – du vil IKKE blive opkrævet ekstra for eventuelle delleverancer.

Leveringsforsinkelser

Hvis det er muligt, vil du altid blive informeret om leveringsforsinkelser. Årsager til leveringsforsinkelser er for eksempel, når en leverandør ikke kan opfylde sin forpligtelse over for os. Skulle der opstå en uventet leveringsforsinkelse, kan du som kunde altid fortryde købet uden beregning. OBS! Dette gælder ikke produkter, der ikke er på lager, og som er produceret efter kundens bestilling. Såfremt du som kunde skulle opleve, at leveringen er usædvanligt forsinket og som følge heraf ikke længere ønsker at gennemføre købet, er det dit ansvar at annullere ordren. I tilfælde hvor vi allerede har haft tid til at sende forsendelsen, skal du modtage varen. En afbestilling er kun gyldig, hvis du har modtaget en bekræftelse fra Hylte Hunting & Outdoor via e-mail.

Hylte Hunting & Outdoor kompenserer ikke dig som kunde for eventuelle leveringsforsinkelser. Book ikke arbejde eller håndværkere, før du har modtaget og tjekket varen!

Returforsendelse

Du som kunde er ansvarlig for returforsendelsen med enhver fragtmand efter eget valg. Klik her for at læse mere om fortrydelsesret og åbent køb. Skulle det dog være en garantisag eller defekt stand, dækker vi naturligvis fragtomkostningerne, hvis dette er tilfældet kontakt os på kontakt@hylte.dk.

Levering til øer

Vi tilbyder levering til adresser på fastlandet til samme pris som vist på din ordrebekræftelse. Som kunde skal du selv sørge for, at leveringen modtages på denne adresse og herefter sørge for videre transport til øen ved levering til øer, der ikke er brofaste, kan der så vidt muligt aftales en særlig levering med med hensyn til pris, leveringstid og leveringsmåde. Det er vigtigt at kontakte os inden køb, hvis det ønskes.

Ændring af leveringsadresse

Når du accepterer købsbetingelserne og afgiver din ordre, bekræfter du den angivne leveringsadresse. Vi kan ikke ændre dette efterfølgende på grund af mulige svindelforsøg. Ønsker du en anden leveringsadresse ved bestilling, kan du betale med kort eller direkte betaling og derefter vælge at klikke på ”anden leveringsadresse” og derefter indtaste en anden adresse end din folkeregistrerede adresse. Det er vigtigt, at du tjekker, at leveringsadressen er helt korrekt, inden ordren gennemføres og godkendes.

Transportskader

Hvis du ved modtagelse af varen opdager, at der er sket en transportskade, beder vi dig straks gøre chaufføren opmærksom på dette, så der noteres digitalt i deres system inden pakken kvitteres. Hvis pakken er i så dårlig stand, at varen er ubrugelig, kan du vælge ikke at modtage pakken. En af ovenstående handlinger er en forudsætning for, at enhver skade på produkterne kan erstattes af os. Så kontakter du vores kundeservice med billeder af pakken, så hjælper vi dig videre. Enhver skjult skade skal anmeldes til os inden for fem arbejdsdage efter modtagelse af levering. Det er derfor vigtigt, at du altid tjekker dine varer efter modtagelsen. Begynd ikke at bruge produktet og smid ikke emballagen ud, før du har kontaktet os og modtaget denne godkendelse!

Levering ikke modtaget eller ikke afhentet

Hvis du ikke kan findes, når din ordre aflæses, vil du blive opkrævet for omkostningerne ved såkaldt kantstenskørsel. Dette gælder også for pakker, der leveres til udleveringsstedet, og som ikke er afhentet. Du vil blive opkrævet returomkostninger og eventuel lagerleje for hver produktgruppe for uafhentede pakker, der er blevet returneret. Du bliver også opkrævet såkaldt bompengekørsel, hvis du ikke er på stedet og modtager en installatør, du har bestilt via Hylte Hunting & Outdoor – 1.500 kr inkl. moms.

Hvad vil det sige at forudbestille et produkt?

Nogle udvalgte produkter kan forudbestilles hos Hylte Hunting & Outdoor. Det er produkter med meget stor efterspørgsel, hvor du ved forudbestilling kan stå i kø for at tage del i kommende leverancer. I de nuværende tider mangler vi desværre præcise leveringsdatoer på flere produkter, men de sendes ud i rækkefølge til alle der har forudbestilt. Du kan til enhver tid kontakte os og annullere din plads i køen, til og med den dag produktet skal sendes til dig.

Leveringsmetoder

Levering til pakkeshop

Mindre produkter leveres til et afhentningssted tæt på din leveringsadresse. Leveringen sker til fragtmandens pakkeshops og du kan om muligt vælge den ønskede pakkeshop i kassen, når du afgiver din bestilling. Du modtager en SMS eller mail, når varen er ankommet og kan afhentes på udleveringsstedet. Et tip er også at downloade operatørens app for hurtige opdateringer! Normalt skal varen afhentes inden for 7 dage. Der er ID-tjek ved afhentning. Sender du en anden skal de vise kundens ID samt deres eget, alternativt verificerer og godkender du en anden modtager uden ID-kontrol i transportørens app.

Hjemlevering

Varer over 20 kg og/eller voluminøse med en længde over 1,5 meter leveres med hjemlevering, du kan også vælge hjemlevering for varer under 20 kg ved kassen mod betaling. Ved hjemlevering modtager du en sms, så snart forsendelsen er ankommet til din nærmeste terminal. I denne sms vælger du den dag og det tidspunkt for hjemlevering, der passer dig.

Ved alle hjemmeleveringer gælder transport frem til grundgrænsen eller så langt en kørebar vej når. Ved hjemlevering til etageejendomme leveres varerne til porten. Sørg for, at husnummeret er tydeligt synligt fra nærmeste vej eller at postkassen er tydeligt mærket med husnummer/navn. Ved returnering af en pakke, fordi ovenstående mangler, vil returfragt blive opkrævet hos kunden. Vælger du at få varerne leveret uden kvittering, overgår ansvaret for varerne til dig som kunde, så snart varerne efterlades af fragtføreren.

Sikker produktbrug

Ved webordrer demonstrerer kunden, at den er i stand til at informere sig om korrekt brug, sikkerhedsstyring og pleje af de bestilte produkter gennem produkternes vedhæftede brugsanvisninger og support gennem vores kundeservice. Produktet vil blive leveret til dig sammen med al nødvendig dokumentation og eventuelt værktøj eller tilbehør, der skal leveres. Vi vil give dig instruktioner om produktets korrekte brug, sikkerhedshåndtering og vedligeholdelse i henhold til produktets brugsanvisning. For at forstå og vurdere risiciene ved at arbejde med motorsave, buskryddere eller andre potentielt farlige maskiner er der brug for instruktioner. Sørg for altid at bære beskyttelsesudstyr, læs og forstå brugervejledningen, før du bruger din maskine. Skulle der være uklarheder, anbefaler vi altid, at du kontakter os inden køb, installation eller drift.

Husqvarna PDI

Hylte Jagt & Lantman AB er autoriseret forhandler for Husqvarna AB, hvilket betyder, at vi ved køb af et Husqvarna® produkt også pakker ud og foretager et leverings- og sikkerhedstjek inden levering. Ved bestilling via hylte.dk demonstrerer kunden, at den er i stand til at informere sig om korrekt brug, sikkerhedshåndtering og pleje af de bestilte produkter gennem produkternes vedhæftede brugsanvisninger, support gennem Hylte Hunting & Outdoors kundeservice og producentens kundeservice etc. Bemærk venligst at nogle produkter sendes uden olie pga. risikoen for lækage. Kontroller altid oliestanden, før du starter maskinen.

Kontakt os

Velkommen til os!

Vores styrke ligger i vores kyndige personale, som har stor erfaring med det, vi sælger. Jagt, fritid og landbrug har været vores fokus siden 1911. Derfor kan du altid føle dig sikker på, at du får det rigtige svar fra vores ærligt personale, når du handler hos os!

Med venlig hilsen Hylte Hunting & Outdoor

Om Hylte Hunting & Outdoor
Kontakt os
Dine rettigheder